jgn lupa click my heartbeat banner yer!! tq syukran merci tocey Arigatou Gazaimasu Gracias terima kasih

Pages

Followers

Thursday, March 10, 2011

SaYa, Makan dan Makanan




Blogger Fazila dah lama rancang nak buat GA.... di awal planning nak buat GA pada hari anniversary nya yg ke 8 pada 28 Feb 2011 yg lepas... dan juga sempena birthday adik nya yg ke 2* pada 1 Mac ari tu.... memandangkan kekangan kerja yang membataskan keinginan Fazila ini so terpaksa di tunda ke hari ini... dah nama kerja makan gaji so kerja hakiki di utamakan dahulu yer :)

kena sebut gak birthday adik tu coz dia owner Rainbow Roses Shop dan yang sponsor hadiah utama tu :) (sy pembantunya) cik pae: semoga tahun nie di pertemukan jodoh hendakNya........... amin

nak join GA nie? jom KLIK SINI dan ketahui syarat2x lanjut:)

Jom tgk Pic Saya, makan dan Makanan Deqlis....:O)

SaYA....!
MaKaN...
MaKaNaN.....

Makanan apa? Tuna Subway ...mmg fav deqlis nie... masa nie jenjalan kat KLCC..ngan en hb.. lapo je ingat Subway..:-) jadik minah Subway laa nampak gayee nyerr..hihi.. kalau Fazila nak tahu, deqlis mmg suka menu  Tuna Subway nie compare menu lain di Subway... jika ke Subway confirm amik Tuna nyerr......menu lain dah cuba tapi mmg tak berapa nak suka... lagi satu deqlis suka air ice lemon tea kat Subway nie..rasa dia sedapp lain dari ice lemon tea kat tempat lain:-)

ok...itulah al-kisah deqlis ngan makan dan makanan:-)

nak tag:
myshaizhar
cute mum
Mama Zharfan
Nana
Fazilah Kamaruddin
dan semua follower yg berminat:-)

due 10hb Apr 2011
jom ramai2 join... ;p

1 comment:

KLIK 1 my HB banner plzzz!!

Blog Archive

My Blog List1