jgn lupa click my heartbeat banner yer!! tq syukran merci tocey Arigatou Gazaimasu Gracias terima kasih

Pages

Followers

Thursday, March 17, 2011

GA-Siapakah Yang Bertuah



Jom join GA anjuran tuan tanah...syarat penyertaan mudah je..
Tajuk GA: Siapakah Yang Bertuah
tepekkan/tampal banner yang ada kat sini kat dalam entri kalian...
nak letak kat sidebar pun boleh...tiada paksaan..
kalau sudi..jadilah follower saya...ni pun tiada paksaan tapi kalau follow..ianya merupakan satu bonus...huuhuu...(mmg dah follow lama dah)
2 pemenang bertuah akan dipilih serta menerima set eksklusif setem kenangan Kapal Selam Pertama Malaysia..jangan  tak tau...edisi terhad tau setem ni..teruja tak..heehe..so apa tunggu lagi..
tag la kat kawan-kawan..opss..tak abis lagi...
Deqlis nak tag"
zanna
fazila
fa10

lengkapkan slogan ni.."Saya ingin memiliki set eksklusif setem kenangan ini kerana saya adalah pengumpul setem tegar dan sudah tentunya setem-setem kenangan ini memberi inspirasi dan keceriaan kepada tuannya. Hmm tentu jugak set eksklusif setem kenangan ini akan menangis berjejai air mato jika bukan saya nie lah yang jadi tuannya......" (tak kisah berapa patahpun)
jom cuci mata tgk antara koleksi setem-setem saya..











dan yg pasti set setem kenangan tu nanti boleh geng ngan geng2x setem2x yang saya ada...:-)

Harap ada rezki deqlis...

deqlis nak tag juga semua yang singgah sini..n my follower...
jangan segan nak join yer..
Tarikh akhir pada 31 Mac 2011
telah dipinda..nak tau klik SINI..

1 comment:

KLIK 1 my HB banner plzzz!!

Blog Archive

My Blog List1