jgn lupa click my heartbeat banner yer!! tq syukran merci tocey Arigatou Gazaimasu Gracias terima kasih

Pages

Followers

Saturday, July 16, 2011

"Perrgggghh: Lizahanum Nak Bagi Surprise Gift Dari JAKARTA & BANDUNG"


klik link dibawah untuk join yaaa



nape saya patut di pilih sebagai follower bertuah yg dpt GIFT tersebut 
kerana GIFT tu pasti gumbira saya bakal menjadi tuannya yang ceria dong..(hehe cakap indon sikitt) dan sebabanya saya belum pernah ke sana. Harap-harap GIFT tu leh mengubat kerinduan saya kepingin sangat nk ke sana tp belum ada rejeki lagi..harap2z GIFT tu jadik milik saya..:)...ok permisi ya buk!..:)
Mula 7/7/2011 dan berakhir pada  Sabtu- 16 Julai  2011 - 23.55pm

jom join  MY GA LIKE THIS PICCA

berminat dengan Samsung Galaxy Tab? klik sini

nak Pandu Uji Vios? klik sini

Jom Usha Samsung Corby II klik sini
Thanks


No comments:

Post a Comment

KLIK 1 my HB banner plzzz!!

My Blog List1