jgn lupa click my heartbeat banner yer!! tq syukran merci tocey Arigatou Gazaimasu Gracias terima kasih

Pages

Followers

Friday, July 15, 2011

MEGA GIVEAWAY AMALINA BEST!!


.:ME.AS.MYSELF:.

  •  sponsor ni ye.. :]


3 barang idaman saya adalah spt si bawah...:-) 

  nak menang beg comel nie sebab saya suka brg comel2x dan beg cantik2x...

LATEST SHAWL YANG UP-TO-DATE DARIPADASCARFSWEETHONEY :)


saya nak menang shawl nie sebab tgk model yg pakai pun dah nampak gojes sangat...harap leh gojes mcm dia bila saya yg pakai:-)




MACAROON YANG MEMANG SUPERB DARIPADA KAK YONG :)




Saya nak menang macaron ni sbb tak pernah rasa macam mana sedapnye macaron nie..klu dpt rasa dan sedap pasti tempah lagi tuk raya nie:-)

dan yang sudi baca...Jom join GA Deqlis.. Timaceh

No comments:

Post a Comment

KLIK 1 my HB banner plzzz!!

My Blog List1