jgn lupa click my heartbeat banner yer!! tq syukran merci tocey Arigatou Gazaimasu Gracias terima kasih

Pages

Followers

Thursday, June 9, 2011

NeenaAnuar GIVEAWAY "Autumn In Melbourne"!


nak join klik banner


"SAYA tersenyum keseronokan + "ayak liuq meleleh pak itam tersengih"...aik nyanyi lak aku? hehe....tengok pic2 neena gonjeng yang gojes lagi debaboom DALAM MENJELAJAHI SIRI PERCUTIAN NEENAANUAR SELAMA INI KERANA saya dok berangan ala-ala Filem Hindustan hihi..tengok neena dlm tu macam Ai sekali dok ada dalam gambo...hahaha!!... nak-nak bila tgk gambo di negara kangarooo tue saya terbayang pulak Neena gonjeng ngan hb seakan seperti Shah Rukh Khan & Kajol dalam filem Kuch Kuch Ho Ta Hai gituw... terasa hati bila laa dapat ku jejak kaki di sana...(konon nak perasan jadi Kajol/Aiswarya Rai togeder-geder posing bawah pokok dan dedaun Mohabatein.....ekekekeke) Memang enjoy laa tengok...kira cuci mata saya laa... terpesona tengok negara orang... apa yang neena kongsikan menceriakan hari-hari saya....walau tak pernah jejak kaki lagi tapi bila baca entri neenea terasa macam Ai dah jejak U!...dpt menikmati keindahan lagi bila saya perasantan jap macam Aiswarya Rai  dok pusing2 keliling pokok ngehh ngehh ngehh... pastu tengok jer gambo header pun dah cun...neena pun dah gaya model tau..:-) thank sudi share info menarik percutian tu:-) I Likeeeeeeeeeeeeeee!! kat mana nak tekan butang nie..hehe:-) Harap leh share lagi macam2 in future:-)


DSC_0334 copy
this place are really stunning! beautiful! marvelous! and awesome!!
"Gambo nie laa Neena gojes macam Kajol...."
lagi satu deqlis suka sebab tuan empunya badan pandai posing menarik:-)

dan sebab deqlis suka sangat blog neena nie..deqlis dah masukkan dalam bloglist fav deqlis kat sini

keep in touch!

deqlis nak tag
cik rose cute
Nanakimie
hairuliza
azatiesayang
eB


1 comment:

  1. Thank you so much for joining my GA dear! Hehehe.. and thanks for all the compliments too! :)

    Good luck & all the best to you yea! ;)

    ReplyDelete

KLIK 1 my HB banner plzzz!!

My Blog List1