jgn lupa click my heartbeat banner yer!! tq syukran merci tocey Arigatou Gazaimasu Gracias terima kasih

Pages

Followers

Thursday, May 19, 2011

" MY SWEET MEMORY CONTEST "


Klik banner untuk join..

 Jikalau cerita pasal sweet memory nie banyak kan?? semua sweet2x... masa kahwin, tunang, masa di lamar, masa bercinta, masa .....wahh! banyak kan...yg sweet2x mmg suka di kenang..yang tak berapa nk sweet mmg malas nak kenang2x..hihi...

jadi deqlis nak kongsi satu memori yang deqlis rasa sweet sangat semasa deqlis kerja di dalam bidang penyiaran dahulu..
Gambar nie semasa deqlis bertugas cover Event Fiesta Bola Merdeka di Kuantan Pahang (Wakil Astro).
Gambar nie di ambil bersama-sama Reza dan Yasmin Hani serta Tipah member ku satu team... di snap pada hari penutup ..ini kami berada di tengah-tengah padang Stadium Kuantan tau.

yang sweetnya bila cover Event ini adalah

1. deqlis dengan kawan satu team (yang berada di sebelah Reza AF di atas) berdua sahaja ke Kuantan menaiki kereta untuk tugasan kerja ini. Jadi yang bestnya buat liputan terhadap semua acara sukan tue kami leh laa jenjalan naik kereta pusing satu Kuantan lepas kerja.. :)

2. Masa buat tugasan kerja nie, yang best nya deqlis merasa laa "langgar lampu isyarat" haha... langgar laa sebab ada polis escort... al-maklumlah aktiviti Fiesta Bola Merdeka nie melibatkan Kerabat Di Raja Pahang. Jadi bila ada part konvoi dengan Cik Puan Muda Pahang dan Tengku Mahkota Pahang mestilah kami media nie akan ikut belakang...  mmg sweet sangat masa nie...sebab terasa amannya dunia tanpa jammed hehe..
masa nie semua kete2x kena ketepi sebb deqlis nak lalu hehehe... pastu berangan klu lah macam nie selalu kan best...:) haha sweet memory laa saat itu..

3. Kenangan melakukan tugasan untuk Beat Tv masa tue memang seronok sebab di bantu dengan abang cameraman dan audio man yang sporting lagi memahami apa yg deqlis nak. So kerja beresss jer:) hehe. Lepas kerja kami siap p pantai...:))

4. dan yang sweet memory nya lagi, semasa di tengah-tengah padang tue, deqlis dapat reunion dengan rakan2x media yang lain dari karangkraf, berita harian, utusan malaysia, tv3 dll juga dapat jumpa rakan sekuliah yang mewakili media masing2x...:)

5. Sweet memori lagi di sini sebab deqlis dapat interview dan bergambar dengan Cik Puan Muda Juwita dan bertemu penyanyi undangan Rossa buat kali ke-3. Happy sebab Rossa masih ingat kan deqlis walau sudah lama tak jumpa..:) (sebelum Fiesta Bola Merdeka deqlis pernah cover Rossa utk Trek Selebriti) deqlis mmg minat Rossa nie..dlm banyak2x artis yg deqlis dah jumpa, Rossa mmg sungguh energetic..dan sungguh peramah, kelakar dan baik hati... 

setakat nie laa deqlis mengimbau kenangan indah deqlis semasa cover Event Fiesta Bola Merdeka di Kuantan Pahang. Ishh tetina rasa macam nak kerja dalam dunia media balik... haa jika ada sesiapa nak offer leh gak..hehe..tp freelance laa :0) 

Gambar selingan... hehe..nieh sampai nak kena dukung lak Si cantik manis Yasmin Hani..hehe..

No comments:

Post a Comment

KLIK 1 my HB banner plzzz!!

Blog Archive

My Blog List1